کنسول جستجوی گوگل
نوشته شده توسط : افتخاری


موتورهای کاوشگر دارای ابزار سئو  اعتبار ، برای مثال گوگل ، ابزارهای بدون پول را برای مدیران سایت ها آماده می نمایند تا همت وبسایت را در نتیجه ها کاوش ارزیابی نمایند. کنسول گوگل یکی شایسته ترین ابزارهای محاسبه وب سایت میباشد.

داده ها کنسول کاوش از دو جنبه اهمیت داراست. یکی‌از اینکه آیا گوگل میتواند تارنما را ارزیابی و ایندکس نماید؟ و دوم اینکه سعی وبسایت در نتیجه ها کاوش چه گونه میباشد؟

به کار گیری از کنسول گوگل به شما یاری می نماید ، موقعیت تارنما را در موتور کاوش به اعتنا مشاهده و ارزیابی نمایید.

مهم‌ترین اطلاعاتی که برای بررسی همت وب سایت در search console بدست می اورید عبارتند از:

نظارت و روش دسترسی خزنده گوگل به صفحه ها وب سایت
تثبیت و بررسی نقشه های xml وب سایت
ساخت و تجزیه نظارت فولدر robots.txt
مشاهده لیست بی نقص url های ایندکس گردیده
چک url هایی که با غلط مواجه میباشند
حذف نشانی سابق یا این که منسوخ گردیده صفحه های
اخذ اخطار درباره با اشتباه در صفحه های یا این که نقص مقررات گوگل
تشخیص مشکلات در تگ تیتر و توضیحات صفحه های
سرعت تارنما و دوران بارگزاری
عباراتی که وبسایت شما به ازای آن‌ها در گوگل کاوش و بازدید گردیده
نرخ کلیک ، سکو معدل هر کاغذ و لغات منحصر به فرد هر کاغذ نیز از سایر داده ها بدست آمده در فیض محاسبه همت وب سایت در موتورهای کاوش میباشند.
این موردها مرتبط با سرچ کنسول گوگل می باشند و به عنوان مثال برای بینگ ، نوع و روش ارائه داده ها متقاوت میباشد.

تحلیل seo با google analytics
یکی‌از شایسته ترین ابزارهای انالیز و محاسبه seo وبسایت ، google analytics میباشد. تمامی عشق و علاقه دارا‌هستند که ترافیک و بازدید طبیعی تارنما خویش از موتورهای کاوش را ارتقا دهند و رغبت دارا هستند بدانند در روز یا این که ماه چه تعداد استفاده کننده از وبسایت بازدید کرده اند. معمولا جز نرخ کلیک و تعداد ورودی هایی که از گوگل کسب نموده اید ، بقیه داده ها مثل bounce rate یا این که مقطع معدل بازدید هر کاغذ را نمی اقتدار از کنسول کاوش دید و می بایست از گوگل آنالیتیکس امداد بگیرید. اگرچه آنالیتیکس از جمهوری اسلامی ایران قابل دسترسی وجود ندارد ، ولی میتوانید از روش پروکسی های تغییر تحول آی پی یا این که vpn به کار گیری فرمائید.

این ابزار داده ها جامعی از خلق یوزرها در مواجهه با وبسایت شما‌را ارائه میدهد و موجب نظارت کردار مخاطب می‌شود. انالیتیکس خیر تنها ورودی از گوگل بلکه کل بازدیدها را بررسی می نماید. خواه شخص بازدیدکننده پیوند وب سایت شمارا در سایت دیگری چشم باشد ، یا این که شبکه های عمومی و یا این که بصورت بی واسطه و با وارد کردن اسم دامنه در مرورگر وارد تارنما گردیده باشد.

تعداد اشخاص آنلاین ، تعداد ظریف بازدیدها در روز ، صفحه های بازدید گردیده ، نرخ پریدن یا این که رخنه‌ برگه ، مقطع معدل حضور ، درصد و نرخ خروج از هر ورقه ، آی پی و مرزو بوم شخص بازدیدکننده را به شما اکران می‌دهد.

در سود و با داده ها بدست آمده ، شما می‌توانید محبوبترین صفحه های را تشخیص دهید ، صفحاتی که در جذب استفاده کننده دارا هستند را بشناسید و به مراد افزاریش بازه زمانی بازدید و کاهش نرخ پریدن اقدامات ما یحتاج را انجام دهید.

نظارت seo وبسایت با گوگل آنالیتیکس

ضرورت تحلیل seo وبسایت
موقعیت تارنما در نتیجه ها کاوش و بررسی seo وب سایت در موتورهای کاوش ضرورت متعددی داراست. همه تارنما ها بایستی طریق اکران صفحه های در گوگل ، خوی یوزرها هنگام مشاهده یا این که ورود به وبسایت را بررسی نمایند. اطلاعاتی که از کنسول جستجوی گوگل و آنالیتیکس بدست می‌آید ، شایسته ترین معیارها جهت سنجش کارایی و موقعیت وبسایت در نتیجه ها کاوش می‌باشند.

نظارت seo وب سایت هم علاوه بر مباحث فنی و داخلی وب سایت ، می بایست مشتمل بر ارزیابی ارتباط تارنما با ماشین که به عبارتی ربات موتور جستجوست و هم شیوه تعامل تارنما با یوزرها انسانی باشد. یعنی خیر فقط طریق دسترسی ، ایندکس شدن و موقعیت وبسایت در موتور کاوش محاسبه گردد ، بلکه طریق مشاهده تارنما بوسیله یوزرها ، بازه زمانی وقتی که روی صفحه ها وقت می‌گذرانند ، شیوه ورود و خروج استفاده کننده از وب سایت ، صفحه ها دوستداشتنی برای یوزرها ، bounce rate هر کاغذ و اکثری از فاکتورهایی دیگر نیز بایستی محاسبه شوند. با گردآوری چنین اطلاعاتی میباشد که می‌توانید تارنما خویش را ارتقاء دهید. مقصود seo هم همین میباشد. ساخت و ساز رابطه هرچه بهتر با موتورهای کاوش و یوزرها!





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: